Subject: JT2975 Mere pst 1 laadimispunkti liitumine elektrivõrguga, Virtsu alevik, Lääneranna vald, Pärnumaa
From: "Aro Kivisild" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 12 Mar 2025 22:43:01 +0200

Tere

Draftit OÜ projekteerib Elektrilevi OÜ tellimusel Lääneranna vallas Virtsu
alevikus väliselektrivõrku. Projekti eesmärk on rajada Mere pst 1
kinnistule uus liitumispunkt mille toitele ühendatakse elektriautode
laadimistaristu.

*       Projekti nimi: Mere pst 1 laadimispunkti liitumine elektrivõrguga

*       Projekti nr: JT2975

Saadan projekti kooskõlastamiseks.

Lugupidamisega

Aro Kivisild

projekteerija

Draftit OÜ

tel: +372 524 2749

e-post: [email-masked]

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.